tiistai 23. lokakuuta 2012

34. Suoraa toimintaa


 Emily oli Meijun luona harjoittelemassa liikkeitä seuraavaa tanssikisaa varten.
-Nämä liikkeet sujuvat jo aika hyvin vai mitä? Meiju kysyi ystävältään.
-Joo, vielä vähän harjoitusta niin meidän ryhmä voittaa Douplesin ryhmän, Emily vastasi.
 -Niinpä. Eiköhän tämä riitä tältä päivältä? Meiju totesi.
-Kyllä riittää. Muuten emme jaksa mitään huomisissa harkoissa, Emily nauroi.
 -Meen käymää vessassa, Meiju ilmoitti ja poistui paikalta.
 Emily päätti tanssia vielä hetken musiikin tahdissa.
 -Hyvältä näyttää, Emily kuuli Tuukan sanovan ovelta.
 Emily säpsähti odottamatonta kommenttia.
-Mitä sä täällä teet?! Ei saa tolleen vakoilla.
 Tuukka naurahti.
-Tää on munki huone. Jos et sattumoisin muistanut.
-Mmm.. Sun piti olla jossain jalkapallo treeneissä, Emily mutisi nolona.
 -Ai ne peruttiin kun meitä oli niin vähän paikalla. Hyvä kun peruttiin, sua ei usein näy noin piukoissa vaatteissa, Tuukka virnisti.
 -Sä olet ihan hävytön, Emily tuhahti ja tunsi itsensä aivan alastomaksi Tuukan edessä.
 -Heh, no sori. Jos haluut mäkin voin olla pelkät alusvaatteet päällä, Tuukka vitsaili.
 -Typerys, ei nää oo alusvaatteet. Nää on meiän treenivaatteet, Emily sanoi leppyneenä.
 -Sori. Saanko anteeksi ajattelemattomuuteni? Tuukka kysyi mukamasti vakavana.
-Enpä tiiä, Emily kiusoitteli.
 Sen sanoessaan Tuukka otti askeleen lähemmäksi ja painoi huulensa Emilyn huulille.
 Emily hämmästyi, mutta antoi suudelman jatkua.
 -Käykö tää anteeksi pyynnöstä? Tuukka kysyi iskien silmää.
-Taitaa se käydä, Emily vastasi posket punoittaen.
 Meiju seisoi oven takana ja kuunteli parhaan ystävänsä ja veljensä flirttailua. Hän tunsi itsensä masentuneeksi vaikka tiesi, että se oli väärin. Hänhän olisi aivan yksin jos Tuukka ja Emily rupeaisivat keskenään seurustelemaan. Hän olisi kolmaspyörä!
Meiju yskäisi kerran kuuluvasti ja astui huoneeseen sisään. Emily ja Tuukka säpsähtivät ja astuivat kauemmaksi toisistaan äkkiä.
 -Mä meen kattoo telkkuu niin te saatte olla rauhassa, Tuukka sanoi äkkiä ja poistui paikalta.
-Teeppä se, Meiju mutisi.
 -Oot sä vihanen jostain? Emily kysyi naama punoittaen.
-En. Miten niin? Meiju kysyi.
-Sä taisit kuulla äskeisen vai mitä?
-Jep.
-Mulle on ihan okei jos te seurustelette Tuukan kanssa, Meiju sanoi.
-Mutta eihän me ees seurustella, Emily puolustautui.
-Ei. Ette niin, mutta jos te haluutte seurustella se on mulle ihan okei, Meiju vastasi.
-Taidan mä vähän Tuukasta tykätä, Emily punastui.
 -Se on hieno juttu musta. Älä musta huolehdi, Meiju vakuutti.
 -Oikeesti? 
-Joo, Meiju nyökkäsi.
-Mikä sul sit on? Emily uteli kun vaistosi ystävänsä alakuloisuuden.
 -Hmm. Onko Eetu kotona? Meiju kysyi.
-Joo. Miten niin? Emily ihmetteli kysymystä.
-Entäs teiän äiti? Meiju jatkoi.
-Ööh? Se on vielä töissä. Mitä sä meinaat? Emily kysyi kummissaan.
-Mä meen käymään teillä ja sä jäät tänne, Meiju ilmoitti.
 -Okei, Emily naurahti ja jatkoi.
-Mitä sä meinaat?
-Aion hoitaa erään asian joka ois pitäny hoitaa jo ajat sitte, Meiju vastasi.
 -Auta mua valitsee vaatteet! 
-Mä luulen, et mä en osaa valita sulle vaatteit jos sä haluut valita ne mun veljeä varten, Emily nauroi.
-Ei sitte, Meiju sanoi ja irvisti ystävälleen.
 -No miltä mä näytän? Meiju kysyi viimeistellessään meikkiään.
-Tosi hyvältä. Mikset sä kerro mitä sulla on mielessä? Emily uteli.
 -Koska mä en oo viel päättäny mitä mulla on mielessä, Meiju virnisti.
-No niin varmaa! Emily nauroi.
 -Mihin sä oot menossa? Tuukka uteli kun Meiju teki lähtöä.
 -Hoitaa asioita. Pidä Emilylle seuraa sen aikaa, Meiju sanoi.
-Okei. Miks Emily jää tänne jos sä lähet muualle? Tuukka ihmetteli.
-Koska mä en kaipaa sitä siellä minne mä meen.
-Mut miks se ei mee kotiin?
-Just siks, et mä en kaipaa sitä sinne minne mä meen, Meiju virnisti omahyväisesti.
-Etkai sä vaan? Tuukka aloitti.
-Pidä mun frendille seuraa, Meiju vaan sanoi ja lähti pois.
 Meiju juoksi koko matkan Jonesien talolle.
 Hän ei aikonut olla ainut yksinäinen.
 Sydän kurkussa hän kiipesi rappusia ylös.
 Häntä jännitti niin paljon.
 "Avaa jo" Meiju hermoili itsekseen.
 -Meiju? Eiks Emily oo teillä? Eetu kysyi hämmästyneenä.
-Siellä just, Meiju sanoi ja työnsi Eetun sisälle oven pamahtaessa kiinni.
 Meiju vetäisi Eetun lähelle itseään.
-Mi-mitä sä nyt? Eetu kysyi epävarmana.
 Meiju ei vastannut mitään. Kiersi vain kätensä Eetun ympärille ja suuteli poikaa pitkään ja hartaasti.
 -Meiju mitä ihmettä? Eetu sai kysyttyä.
-Mä olen tässä koko ajan ja sä et tee mitään aloitetta. Jos mä olen jonkun toisen kanssa sä suutut mulle. Jos mä oon vapaa, sä et siltikään tee mitään! Mikset?
Nyt mä olen tässä ja mä en jaksa enää odottaa! Meiju sanoi ja vetäisi pojan taas itseään vasten.
 -Meiju...
-Hiljaa, mä en jaksa kuunnella, Meiju vastasi ja suuteli poikaa taas.


Nyt tuli vähän lyhyempi osa. Anteeksi :o
Eikö Tuukka ookkin ihan Hollyn näköinen ja Meiju Miron? Ainakin mun mielestä! :D


9 kommenttia:

  1. oo, siisti osa! ihanaa, toivottavasti kummatkin näistä alkavista pareista nyt päätyy yhteenXD jatkoo!:))

    VastaaPoista
  2. Oi mitä ihanaa nuorta rakkautta. Toivottavasti Eetu nyt haluaa olla Meijun kanssa vaikka musta tuntuu että ihan näin asiat ei ole. Oisko Eetulla joku toinen.
    No, mä jään odottelee jatkoa niin eiköhän se tule sit ilmi. Tykkäsin kyllä kovasti osasta.

    VastaaPoista
  3. Kiitos kommenteista :)
    Mikään ei ole koskaan yksinkertasta teinien elämässä :DD
    En oo viel kyl ees suunnitellu miten jatkan tosta :))) Yllätyksenä tulee itelleniki!

    VastaaPoista
  4. Ihania teiniromansseja ja muutenkin kiva osa! Emily ja Tuukka ovat kyllä söpöjä yhdessä. Meiju taas teki rohkean päätöksen lähtiessään tapaamaan Eetua. Toivottavasti Eetu tuntee samoin, kuin Meiju.

    VastaaPoista
  5. Toivottavasti molemmat parit jatkavat näitä romansseja, tosin aikamoista draamaakin voi tästä seurata! Huh :D

    VastaaPoista
  6. Aivan varmasti draamaa tiedossa :D:D

    VastaaPoista
  7. Hei kiva osa! Ja kivan näkösiä nuo teineinä. :D

    VastaaPoista